|
Abernathy, W. J., Clark, K. B. (1985). Innovation: Mapping the winds of creative destruction. In: Research Policy. Vol. 14
Ahuja, G., Lampert, C. (2001). Entrepreneurship in the Large Corporation: A longitudinal study of how established firms create breakthrough inventions. In: Strategic Management Journal. Vol. 22
Albach, H. (1986). Innovation und Imitation als Produktionsfaktoren. In: Bombach, G. / Gahlen, G. / Ott, A. E. (Hrsg.), Technologischer Wandel - Analyse und Fakten, Tübingen.
Ali, A., Krapfel, R., LaBahn, D. (1995). Product innovativeness and entry strategy: impact on cycle time and break-even time. In: The Journal of Product Innovation Management. Vol. 12
Ancona, D., Caldwell, D. F. (1997). Making teamwork work: Boundary management in product development teams. In: Managing Stratetic Innovation and Change. Tushman, M. L. / Anderson, P. (Hrsg.), New York.
Anderson, Howard (2004). Why big companies can't invent. In: Technology Review. Vol. 107
Arnold, V., Dettmering, H., Engel, T., Karcher, A. (2005). Product Lifecycle Management beherrschen. . Berlin: Springer
Ashby, W. (1964). An Introduction to Cybernetics. . London:
Atuahene-Gima, K. (1995). An exploratory analysis of the impact of market orientation on new product performance: a contingency approach. In: The Journal of Product Innovation Management. Vol. 12
Bürgel, H. D., Haller, Ch., Binder, M. (1996). F-&-E-Management. . München: Vahlen
Backerra, H., Malorny, C., Schwarz, W. (2002). Kreativitätstechniken Kreative Prozesse anstossen, Innovationen fördern, die K7. 2. Aufl.. München: Hanser
Baker, B.N., Murphy, D.C., Fisher, D. (1988). Project management handbook. In: Cleland, D.I., King, W.R.. Project management handbook. New York: Van Nostrand Reinhold
Balmer, R. (2000). Innovation im Unternehmen Leitfaden zur Selbstbewertung für KMU. . Zürich: vdf Hochschulverlag an der ETH Zürich
Beerens, J., Goldbrunner, T., Hauser, R., List, G., Belbin, R. M. (1993). Teamroles at Work. . Toweverbridge: Booz Allen Hamilton
Benders, J, Vermeulen, P. (2002). Too Many Tools? On Problem Solving in NPD Projects. In: International Journal of Innovation Management. Vol. 6
Benders, J., van Veen, K. (2001). What's in a fashion? Interpretative viability and management fashions. In: Organization. Vol. 8
Bendixen, P., Kemmler, H.W. (1972). Planung - Organisation und Methodik innovativer Entscheidungsprozesse. . Berlin/New York:
Berth, R. (2003). Auf Nummer sicher. In: Harvard Business Manager.
Beyer, G., Beyer, M. (1994). Innovations- und Ideenmanagement. . Düsseldorf: Econ
Bierfelder, W. (1994). Innovationsmanagement - prozessorientierte Einführung. 3., überarb. und erw. Aufl.. München: Oldenbourg
Bircher, M. (2005). Die integrale Produktinnovation ein Ansatz zur Unterstützung von Innovationsprojekten. . Zürich: ETH
Birkigt, K., Stadler, M. M., Funck, H.-J. (1988). Corporate Identity Grundlagen, Funktionen, Fallbeispiele. 4., aktualisierte und erweiterte Aufl.. Landsberg/Lech: Verlag Moderne Industrie
Bleicher, K. (1972). Die Organisation der Unternehmung in systemtheoretischer Sicht. In: Bleicher, K.. Organisation als System. Wiesbaden: Gabler
Bleicher, K. (1992). Das Konzept Integriertes Management. 2., revidierte und erweiterte Aufl.. Frankfurt etc.: Campus Verlag
Bleicher, K. (2004). Das Konzept Integriertes Management Visionen - Missionen - Programme. 7. Aufl.. Frankfurt/Main: Campus
Boer, H., Kuhn, J., Gertsen, F., Born, H., Boutellier, R. (2005). Forschungsmethodik - Was ist ein Bezugsrahmen?. . Zürich: Eidgenössische Technische Hochschule Zürich
Boutellier, R., Völker, R. (1997). Erfolg durch innovative Produkte Bausteine des Innovationsmanagements. . München: Hanser
Boutellier, R., Völker, R., Voit, E. (1999). Innovationscontrolling: Forschungs- und Entwicklungsprozesse gezielt planen und steuern. . München Wien: Hanser
Brandenburger, A.M., Nalebuff, B. (1998). Co-opetition 1. a revolutionary mindset that combines competition and cooperation 2. the game theory strategy that's changing the game of business. First currency paperback. New York: Currency Doubleday
Brauchlin, E., Heene, R. (1995). Problemlösungs- und Entscheidungsmethodik eine Einführung. 4., vollständig überarb. Aufl.. Bern: Haupt
Braun, M. (2001). Testen Sie Ihre Innovationskraft. In: Little, A.D.. Business Innovation. Frankfurt: FAZ-Institut
Breiing, A., Flemming, M. (1993). Theorie und Methoden des Konstruierens. . Berlin: Springer
Breiing, A., Knosala, R. (1997). Bewerten technischer Systeme theoretische und methodische Grundlagen bewertungstechnischer Entscheidungshilfen. . Berlin: Springer
Brockhoff, K. (1999). Forschung und Entwicklung Planung und Kontrolle. 5., erg. und erw. Aufl.. München: Oldenbourg
Brockhoff, K. (1996). Management von Innovationen Planung und Durchsetzung - Erfolge und Misserfolge Fallstudien mit Lösungen. . Wiesbaden: Gabler
Brockhoff, K. (2000). Zur Entstehung der Innovationsforschung in Deutschland. In: Pinkau, K., Anke, T.. Wie finden Innovationsprozesse statt?. Stuttgart: Hirzel
Brose, P. (1982). Planung, Bewertung und Kontrolle technologischer Innovationen. . Berlin:
Brown, J.S. (2002). Research That Reinvents the Corporation. In: Harvard Business Review. Vol. 80
Brown, R. (1992). Managing the S-Curves of Innovation. In: Journal of Consumer Marketing. Vol. 9
Buderi, R. (2000). The Corporate Logic. In: Technology Review. Vol. 103
Buergel, H.D., Zeller, A. (1997). Controlling. In: .
Bullinger, H.-J. (1996). Erfolgsfaktor Mitarbeiter - Motivation - Kreativität - Innovation. . Stuttgart: Teubner
Bundesministerium fuer Bildung und Forschung BMBF (2004). Deutschland. Das von morgen.. In: CIRP Design Seminar.
Burghardt, M. (1999). Einführung in Projektmanagement Definition, Planung, Kontrolle, Abschluss. 2. überarb. und erweiterte Aufl.. München: Publicis MCD Verlag
Calantone, R., Garcia, R., Droege, C. (2003). The Effects of Environmental Turbulence on New Product Development Strategy Planning. In: The Journal of Product Innovation Management. Vol. 20
Call, G., Völker, R., Carden, S.D., Mendonca, L.T., Shavers, T. (2005). What global executives think about growth and risk. In: McKinsey Quarterly. 2
Cesaroni, F., Di Minin, A., Piccaluga, A. (2004). New strategic goals and organizational solutions in large R&D labs: lessons from Centro Ricerche Fiat and Telecom Italia Lab.. In: R&D Management. Vol. 34
Chalupny A., Chandy, R. K., Tellis, G. J. (2000). The incumbents curse: incumbency, size, and radical product innovation. In: Journal of Marketing. Vol. 64
Chiesa, V., Coughlan, P., Voss, C.A. (1996). Development of a Technical Innovation Audit. In: Journal of Product Innovation Management. 13
Christensen, C.M., Clark, K. B., Fujimoto, T. (1991). Product Development Performance. . Boston:
Cooper, R. G. (2002). Top oder Flop in der Produktentwicklung Erfolgsstrategien: von der Idee zum Launch. . Weinheim: Wiley-VCH
Cooper, R. G. (1979). The dimensions of industrial new product success and failure. In: Journal of Marketing. Vol. 43
Cooper, R. G. (1990). Stage-gate systems: A new tool for managing new products. In: Business Horizons. Vol. 33
Corsten, H. (1989). Die Gestaltung von Innovationsprozessen: Hindernisse und Erfolgsfaktoren im Organisations-, Finanz- und Informationsbereich. In: Corsten, H.. . Berlin: Schmidt
Dörner, D., Kreuzig, H., Reither, F., Stäudel, Th. (1983). Lohhausen - vom Umgang mit Unbestimmtheit und Komplexität. . Bamberg: Hans Huber Verlag
Daft, R. (2004). Organization Size, Life Cycle, and Decline. In: Daft, R.. Organization Theory and Design. Mason: Thomson
Davenport, Th. H. (1993). Process innovation reengineering work through information technology. . Boston, Massachusetts: Harvard Business School Press
Day, D.L. (1994). Raising Radicals: Different Processes for Championing Innovative Corporate Ventures. In: Organziation Science. Vol. 5
De Berntani, U. (2001). Innovative versus Incremental New Business Services: Different Keys for Achieving Success. In: The Journal of Product Innovation Management. Vol. 18
DeSarbo, W., MacMillan, I.C., Day, D.L. (1987). Criteria for Corporate Venturing: Importance Assigned by Managers. In: Journal of Business Venturing. Vol. 2
Diller, H., Lücking, J., Dillon, T., Lee, R., Matheson, D. (2005). Value Innovation: Passport to Wealth Creation. In: Research Technology Management. 63
Donnellon, A. (1993). Crossfunctional teams in product development: Accomodating the structure to the process. In: The Journal of Product Innovation Management. Vol. 10
Dreesmann, H. (1997). Innovationskompetenz - konzeptioneller Rahmen und prktische Erfahrungen. In: Freimuth, J., Haritz, J., Kiefer, B.-U.. Auf dem Weg zum Wissensmanagement. Göttingen: Verlag für angewandte Psychologie
Drucker, P.F. (1985). Innovation and entrepreneurship practice and principles. . New York etc.: Harper & Row
Drucker, P.F. (2005). Was ist Management? das Beste aus 50 Jahren. 3. Aufl.. Berlin: Econ
Duncan, W.R. (1996). A Guide to the Project Management Body of Knowledge. . Newton Square: Four Campus Boulevard
Ebinger, F., Bauknecht, D. (2002). Literaturüberblick Innovationsforschung - Arbeitspapier im Projekt "Schnittstellenentwicklung zur Integration akademischer und praxisbezogener Forschung im Bereich Sotial-Ökologie. . :
Edmondson, G. (2006). BMW's Dream Factory. In: Business Week.
Ehrlenspiel, K. (2003). Integrierte Produktentwicklung Denkabläufe, Methodeneinsatz, Zusammenarbeit. 2., überarb. Aufl.. München: Hanser
Ehrnberg, E., Jacobsson, S. (1996). Managing technological discontinuities - a tentative framework. In: International Journal of Technology Management. Vol. 11
Ehrnberg, E., Sjoerberg, N. (1995). Technological Discontinuities, Competition and Firm Performance. In: Technology Analysis & Strategic Management. Vol. 7
Eisenhardt, K. M. (1989). Building Theories from Case Study Research. In: The Academy of Management Review. Vol. 14, No. 4
Eisenhardt, K. M., Tabrizi, B. (1995). Accelerating adaptive processes: Product innovation in the global computer industry. In: Administrative Science Quarterly. Vol. 40
Eisert, U., Geiger, K., Hartmann, G., Ruf, H., Schindewolf, S., Schmidt, U. (2001). mySAP Product Lifecycle Management. . Bonn: Galileo Press GmbH
Ernst, H. (2001). Erfolgsfaktoren neuer Produkte: Grundlagen für eine valide empirische Forschung. . Wiesbaden: Deutscher Universitäts-Verlag
Ernst, H., Teichert, T. (1997). . In: . Manuskripte aus den Instituten für Betriebswirtschaftslehre der Universität Kiel. Kiel: Universität Kiel
Espejo, R., Schuhmann, W., Schwaninger, M., Bilello, U. (1996). Organizational Transformation and Learning, A Cyberbnetic Approach to Management. . Chichester: John Wiley & Sons
Ettlie, John E., Bridges, William P., O'Keefe, Robert D. (1984). Organization Strategy and Structural Differences for Radical Versus Incremental Innovation. In: Management Science. Vol. 30
Foster, R. N. (1986). Innovation - The Attacker's Advantage. . London:
Foster, R.N. (1986). Innovation the attacker's advantage. . New York: Summit Books
Franke, N. (1998). Verhalten in innovativen Situationen - Eine Studie zum handelsbezogenen Innovationsmarketing. In: Franke, N., von Braun, C.F.. Innovationsforschung und Technologiemanagement. Berlin Heidelberg: Springer
Freeman, C. (1994). The Economics of Technical Change. In: Cambridge Journal of Economics. 18
Freeman, C. (1974). The Economics of Industrial Innovation. . London:
Freidinger, R. (2003). Geschäftsprozesse im Unternehmen optimieren. . Pforzheim:
Frese, E. (1998). Grundlagen der Organisation Konzept, Prinzipien, Strukturen. 7., überarb. Aufl.. Wiesbaden: Gabler
Göpfert, J. (1998). Modulare Produktentwicklung zur gemeinsamen Gestaltung von Technik und Organisation. . Wiesbaden: Deutscher Universitäts-Verlag
Göthlich, St. E. (2003). Fallstudien als Forschungsmethode - Plädoyer für einen Methodenpluralismus i der deutschen betriebswirtschaftlichen Forschung. . Kiel:
Gaitanides, M. (1983). Prozessorganisation Entwicklung, Ansätze und Programme prozessorientierter Organisationsgestaltung. . München: Vahlen
Galbraith, J.R., Nathanson, D.A. (1978). Strategy Implementation: The Role of Structure and Process. . St. Paul MN:
Garcia, R., Calantone, R. (2002). A critical look at technological innovation typology and innovativeness terminology: a literature review. In: The Journal of Product Innovation Management. 19
Gatterer, Ch. (2003). Produktentwicklung - Erfolg durch Stage und Gate. In: InSight. 2/03
Gausemeier, J., Ebbesmeyer, P., Kallmeyer, F. (2001). Produktinnovation strategische Planung und Entwicklung der Produkte von morgen. . München: Hanser
Gemünden, H.G., Walter, A. (1995). Der Beziehungspromotor - Schlüsselperson für interorganisationale Innovationsprozesse. In: Zeitschrift für Betriebswirtschaft. Jg. 65
Gerybadze, A. (1995). Innovationsmanagement. In: Corsten, H., Reiss, M.. Handbuch Unternehmensführung. Wiesbaden: Gabler
Geschka, H. (1993). Wettbewerbsfaktor Zeit Beschleunigung von Innovationsprozessen. . Landsberg/Lech: Verlag Moderne Industrie
Geschka, H., Kleinschmidt, E. J., Cooper, R. G. (1996). Erfolgsfaktor Markt kundenorientierte Produktinnovation. . Berlin: Springer
Gilbert, J.T. (1994). Choosing an Innovation Strategy: Theory and Practice. In: Business Horizons. Vol. 37
Gladwell, M. (2000). Tipping Point wie kleine Dinge Grosses bewirken können. 2. Aufl.. Berlin: Berlin-Verlag
Godoe, H. (2000). Innovation regimes, R&D and radical innovations in telecommunications. In: Research Policy. Vol. 29
Grabowski, H., Geiger, K. (1997). Neue Wege zur Produktentwicklung. . Stuttgart:
Green, S. G., Gavin, M. B., Aiman-Smith, L. (1995). Assessing a multidimensional measure of radical technological innovation. In: IEEE Transactions on Engineering Management. Vol. 42
Grimm, U. (2003). Harvard Business Manager. In: .
Gundling, E. (2000). The 3M Way to Innovation. . New York: Kodansha International
Haapaniemi, P. (2002). Innovation: Closing the Implementation Gap. In: Chief Executive.
Hammer, M., Künzel, P. (1996). Das prozesszentrierte Unternehmen die Arbeitswelt nach dem Reengineering. . Frankfurt: Campus
Harland, P. E. (2002). Kooperationsmanagement der Aufbau von Kooperationskompetenz für das Innovationsmanagement. . Fischbachtal: Harland Media
Hart, S., Baker, M. (1995). The Multiple Convergent Processing Model of New Product Development. In: IMR. 11
Hass, H. J. (1983). Die Messung des technischen Fortschritts theoretische und komparativ-empirische Analyse für ausgewählte Wirtschaftsbereiche der Bundesrepublik Deutschland und Schwedens im Zeitraum 1950-1978. . München: Florentz
Hatch, M.J., Cunliffe, A.L. (2006). Organization Theory. . Oxford: Oxford University Press
Hauschildt, J. (1997). Innovationsmanagement. 2., völlig überarb. und erw. Aufl.. München: Vahlen
Hauschildt, J. (2004). Innovationsmanagement. 3. Auflage. München: Verlag Vahlen
Hauschildt, J. (1977). Entscheidungsziele - Zielbildung in innovativen Entscheidungsprozessen: theoretische Ansätze und empirische Prüfung. . Tübingen:
Hauschildt, J. (1993). Innovationsmanagement. . München: Vahlen
Hauschildt, J., Chakrabarti, A.K. (1988). Arbeitsteilung im Innovationsmanagement - Forschungsergebnisse, Kriterien und Modelle. In: Zeitschrift für Organiosation. Jg. 57
Hauschildt, J., Kirchmann, E. (1997). Arbeitsteilung im Innovationsmanagement - Zur Existenz und Effizienz von Prozesspromotoren. In: Zeitschrift für Organisation. Jg. 66
Hauschildt, J., Salomo, S. (2004). Je innovativer, desto erfolgreicher? Eine kritische Analyse des Zusammenhangs zwischen Innovationsgrad und Innovationserfolg. In: .
Hauschildt, J., Witte, E. (1999). Promotoren Champions der Innovation. 2., erw. Aufl.. Wiesbaden: Gabler
Herstatt, C. (1999). Theorie und Praxis der frühen Phasen des Innovationsprozesses. In: io Management. 10
Herstatt, C. (2003). Management der frühen Innovationsphasen Grundlagen - Methoden - Neue Ansätze. . Wiesbaden: Gabler
Herzhoff, S. (1991). Innovations-Management: Gestaltung von Innovationsprozessen und Systemen zur Entwicklung und Verbesserung der Innovationsfähigkeit von Unternehmungen. . Bergisch Gladbach: Josef Eul
Higgins, James M., Wiese, Gerold G. (1996). Innovationsmanagement Kreativitätstechniken für den unternehmerischen Erfolg. . Berlin etc.: Springer
Hildebrandt, L., Annacker, D., Hill, C. W. L., Jones, G. R. (1998). Strategic Management: An Integrated Approach. . Boston:
Hoefler, K., Fritschi, I. (1999). PIA bewertet die Erfolgsfaktoren der Produktinnovation. In: IO-Management. 5
Hounshell Jr., David A., Smith, John K. (1992). Science and Corporate Strategy: Du Pont R&D 1902-1980. . New York: Handels-Zeitung Fachverlag AG
Hughes, G. D., Chafin, D. C. (1996). Turning new product development into a continuous learning process. In: The Journal of Product Innovation Management. Vol. 13
Hungenberg, Harald (2001). Strategisches Management in Unternehmen Ziele - Prozesse - Verfahren. 2., überarb. und erw. Aufl.. Wiesbaden: Gabler
IGE (2002). Vision. In: .
Jassawalla, Avan R., Sashittal, Hemant C. (2002). Cultures that support product-innovation processes. In: Academy of Management Executive. Vol. 16
Jassawalla, Avan R., Sashittal, Hemant C. (2003). The DNA of cultures that promote product innovation. In: Ivey Business Journal. Vol. 68
Jones, Tim (2002). Innovating at the edge how organizations evolve and embed innovation capability. . Oxford: Butterworth-Heinemann
Kaiser, Andreas (1995). Integriertes Variantenmanagement mit Hilfe der Prozesskostenrechnung. . St. Gallen:
Kambil, A. (2002). Good ideas are not enough: Adding execution muscle to innovation engines. 13.12.2004. :
Kanter, Rosabeth Moss (1989). Swimming in Newstreams: Mastering Innovation Dilemmas. In: California Management Review. Vol. 31
Kelley, Tom, Littman, Jonathan (2001). The Art of Innovation. . New York: Doubleday
Kerzner, Harold (2003). Projektmanagement ein systemorientierter Ansatz zur Planung und Steuerung. . Bonn: mitp
Kessler, E. H., Chakrabarti, A. K. (1996). Speeding up the pace of new product development. In: The Journal of Product Innovation Management. Vol. 16
Khurana, A., Rosenthal, St. R. (1997). Integrating the Fuzzy Front End of New Product Development. In: Sloan Management Review. Winter 1997
Khurana, A., Rosenthal, St. R. (1998). Towards Holistic "Front Ends" in New Product Development. In: Journal of Product Innovation Management. 1
Kieser, A. (1986). Unternehmenskultur und Innovation. In: Staudt, E.. Das Management von Innovationen. Frankfurt:
Kleinschmidt, E.J., Cooper, R. G. (1991). The impact of product innovativeness on performance. In: The Journal of Product Innovation Management. Vol. 8
Klosterkamp, St. (1996). Optimierung von Produktinnovationsprozessen. . Vallendar:
Kobe, C. (2001). Integration der Technologiebeobachtung in die Frühphase von Innovationsprojekten. . St. Gallen:
Kobe, C., Verworn, C., Meier, M. (2004). Implementation of Innovation Process Models - Action Research in Swiss Companies. In: .
Kobe, Carmen, Kobe, Carmen, Kobe, Carmen, Gassmann, O. (2001). Einbindung der Technologiebeobachtung in Entwicklungsprojekte. In: Gassmann, O. / Kobe, C. / Voit, E. (Hrsg.): High-Risk-Projekte, Heidelberg, 2001.
Kobe, Carmen, Völker, R. (2002). Organisation und Finanzierung der Forschung bei Konzernen. In: Zeitschrift Führung + Organisation. Vol. 71
Kosiol, E. (1968). Grundlagen und Methoden der Organisationsforschung. 2. überarbeitete und erweiterte Auflage. Berlin: Duncker & Humblot
Kramer, F., Appelt, H. G. (1974). Die neuen Techniken der Produktinnovation Problemanalyse, Identifizierung und -beurteilung, Produktplanung und -entwicklung, Rentabilitätsberechnung, Produkteinfèuhrung. . München: Moderne Industrie
Krause, Diana E. (2004). Macht und Vertrauen in Innovationsprozessen ein empirischer Beitrag zu einer Theorie der Führung. . Wiesbaden: Deutscher Universitäts-Verlag
Kreuz, Peter, Förster, Anja (2003). Erfolgsfaktor Innovation: neue Leistungsangebote gemeinsam mit Kunden entwickeln Studie. . Wien: Advanced Innovation
Kriegsmann, B. (2004). Innovationsforschung: Zu Neuem aufbrechen. In: Unsere Wirtschaft. 3/2004
Kuhn, H. (2001). Der Umgang mit Risiken. In: ALPHA - Der Kadermarkt der Schweiz.
Kuss, A., Tomczak, T. (2001). Marketingplanung Einfuehrung in die marktorientierte Unternehmensplanung und Geschaeftsfeldplanung. 2., ueberarb. und erw. Aufl.. Wiesbaden: Betriebswirtschaftlicher Verlag
Lawton, Leigh, Parasuraman, A. (1980). The impact of the marketing concept on new product plannung. In: Journal of Marketing. Vol. 44
Lee, M., Na, D. (1994). Determinants of technical success on product development when innovative radicalness is considered. In: The Journal of Product Innovation Management. Vol. 11
Lehner, F., Remus, U. (2000). Prozessmanagement im Mittelstand als Ausgangspunkt für die Einführung des Wissensmanagement - Erfahrungen und Schlussfolgerungen aus einem Praxisprojekt. 490514. Regensburg: Lehrstuhl für Wirtschaftsinformatik II
Lehner, P., Leifer, Richard (2000). Radical innovation how mature companies can outsmart upstarts. . Boston, MA: Harvard Business School Press
Leifer, Richard, O'Connor, Gina Colarelli, Rice, Mark (2001). Implementing radical innovation in mature firms: The role of hubs. In: Academy of Management Executive. Vol. 15
Lenk, T. (2000). ?Handbuch zum Innovationsmanagement in kleinen und mittleren Unternehmen?. . Leipzig / Essen 2000: Zelewski S. (Hrsg.)
Leumann, A., Levitt, T. (1960). Marketing myopia. In: Harvard Business Review. Vol. 38
Lynn, G. S., Morone, J. G., Paulson, A. S. (1996). Wie echte Produktinnovationen entstehen. In: Harvard Business Manager. Vol. 4
Lynn, G. S., Morone, J. G., Paulson, A. S. (1996). Marketing and discontinuous innovation: The probe and learn process. In: California Management Review. Vol. 38
Müller, Armin (2005). Strategisches Management mit der Balanced Scorecard. 2., überarb. Aufl.. Stuttgart: Kohlhammer
Macharzina, K. (2003). Unternehmensführung das internationale Managementwissen Konzepte - Methoden - Praxis. 4., grundlegend überarb. Aufl.. Wiesbaden: Gabler
Magnusson, Thomas, Lindström, Göran, Berggren, Christian (2003). Architectural or modular innovation? Managing discontinuous product development in response to challenging environmental performance targets. In: International Journal of Innovation Management. Vol. 7
Maidique, M. A., Zirger, B. J. (1984). A study of success, and failure in product innovation: the case of the US electronics industry. In: IEEE Transactions on Engineering Management. Vol. 31
Malik, Fredmund (1996). Strategie des Managements komplexer Systeme ein Beitrag zur Management-Kybernetik evolutionèarer Systeme. 5., erweiterte und ergèanzte Aufl.. Bern etc.: Haupt
Malik, Fredmund (1998). Komplexität - was ist das?. In: .
Malik, Fredmund (1999). Management-Perspektiven Wirtschaft und Gesellschaft, Strategie, Management und Ausbildung. 2., korr. Aufl.. Bern etc.: Haupt
Malik, Fredmund (2000). Führen Leisten Leben wirksames Management für eine neue Zeit. . Stuttgart: Deutsche Verlags-Anstalt
Malik, Fredmund (2003). Strategie des Managements komplexer Systeme ein Beitrag zur Management-Kybernetik evolutionärer Systeme. 8., unveränd. Aufl.. Bern: Haupt
Malik, Fredmund (2003). Systemisches Management, Evolution, Selbstorganisation Grundprobleme, Funktionsmechanismen und Lösungsansätze für komplexe Systeme. 2. üerarb. Aufl.. Bern: Haupt
Management Consulting Helbling (2005). Innovationskraft als Erfolgsfaktor. In: .
Markham, Stephen K., Griffin, Abbie (1998). The Breakfast of Champions: Associations Between Champions and Product Development Environments, Practices and Performance. In: The Journal of Product Innovation Management. Vol. 15
Marquis, D.G. (1969). Successful Industrial Innovations - A Study of Factors Underlying Innovation in Selected Firms. . Washington: National Science Foundation
Marsh, Sarah J., Stock, Gregory N. (2003). Building Dynamic Capabilities in New Product Development through Intertemporal Integration. In: The Journal of Product Innovation Management. Vol. 20
Masalin, Leena (2003). Nokia Leads Change Through Continuous Learning. In: Academy of Management Learning and Education. Vol. 2
Maurer, Ph. J. (2002). Das Informationsmanagement der Innovatik. . Zürich:
McDermott, Christopher, Handfield, Robert (2000). Concurrent Development and Strategic Outsourcing: Do the Rules Change in Breakthrough Innovation?. In: The Journal of High Technology Management Research. Vol. 11
McGregor, J., Meier, Daniel (2004). Wir vermitteln Mut und Integrität. Interview mit Pius Baschera. In: Tages-Anzeiger. Vol. 112
Meier, M. (2005). Der Innovations-Prozess 1. Teil. . Zürich: ETH Zürich Zentrum für Produktentwicklung ZPE
Meier, M., Eidgenössische Technische Hochschule (Zürich) Zentrum für Produkt-Entwicklung, (2005). Der Innovations-Prozess WS 2005-06. . Zürich: ETH Eidgenössische Technische Hochschule Zürich Zentrum für Produkt-Entwicklung
Meier, M., Fadel, G., Wälchli, N., Kobe, C., St.John, C. (2004). The Impact Model for Innovation Success and its Assessment. In: Technology Management.
Mertz, M., Michael, Kamel, Rochford, Linda, Wotruba, Thomas R. (2003). How New Product Introductions Affect Sales Management Strategy: The Impact of Type of "Newness" of the New Product. In: The Journal of Product Innovation Management. Vol. 20
Mierzwa, M. (1995). Methodengestützte Produktentwicklungsprozesse: Eine theoretische und empirische Analyse unter besonderer Berücksichtigung qualitätsgestaltender Instrumente. . Frankfurt am Main:
Miles, R. E., Snow, C. C. (1978). Organizational strategy, structure, process. . New York: ETH Zürich
Miller, D., Friesen, H. (1984). A Longitudinal Study of the Corporate Life Cycle. In: Management Science. 30
Miller, William L., Morris, Langdon (1998). 4th generation R&D: managing knowledge, technology and innovation. . New York:
Milling, P. (1981). Systemtheoretische Grundlagen zur Planung der Unternehmenspolitik. . Berlin:
Milling, P., Maier, F. (1996). Invention, Innovation und Diffusion - eine Situationsanalyse des Managements neuer Produkte. In: Kortzfleisch, G., Bergner, H., Milling, P.. Abhandlungen aus dem Industrieseminar der Universität Mannheim. Berlin: Duncker und Humblot
Mintzberg, Henry (1979). The Structuring of Organizations. . Englewood Cliffs NJ:
Mishra, S., Kim, D., Lee, D. H. (1996). Factors affecting new product success: cross country comparison. In: The Journal of Product Innovation Management. Vol. 13
Mitterdorfer-Schaad, D. D. (2001). Modellierung unternehmensspezifischer Innovations-Prozessmodelle. . Zürich: Verlag Industrielle Organisation
Montoya-Weiss, M.M., Calantone, R.J. (1994). Journal of Product Innovation Management. In: . 11
Mueser, R. (1985). Identifying Technical Innovations. In: IEEE - Transactions on Engineering Management. EM-32
Muller, A., Välikangas, L., Merlyn, P. (2003). Metrics for Innovation. In: .
Muster, M., Juhl, C., Nalebuff, Barry, Brandenburger, Adam M. (1997). Coopetition - kooperativ konkurrieren mit der Spieltheorie zum Unternehmenserfolg. . Frankfurt a.M.: Campus
Neveling, St., Bumke, S., Dietrich, J.-H. (2002). Ansätze wirtschaftswissenschaftlicher und soziologischer Innovationsforschung. In: Eifert, M., Hoffmann-Riem, W.. Innovation und rechtliche Regulierung - Schlüsselbegriffe und Anwednungsbeispiele rechtswissenschaftlicher Innovationsforschung. Badeb-Baden: CERI Verlag: Forschungsstelle Recht und Innovation - Fachbereich Rechtswissenschaften
Niven, Paul R. (2003). Balanced Scorecard - Schritt für Schritt Einführung, Anpassung und Aktualisierung. . Weinheim: Wiley-VCH
O'Reilly III, Charles A., Tushman, Michael L. (2004). The Ambidextrous Organization. In: Harvard Business Review. Vol. 82
OECD (1991). The nature of innovation and the evolution of the productive system. Technology and productivity - the challange for economic policy.. In: . . Paris:
Olson, E.M., Walker Jr., O.C., Ruekert, R.W. (1995). Organizing for Effective New Product Development: The Moderating Role of Product Innovativeness. In: Journal of Marketing. 59
Perillieux, R. (1987). Der Zeitfaktor im strategischen Technologiemanagement früher oder später Einstieg bei technischen Produktinnovationen?. . Berlin: Schmidt
Pfeiffer, W., Weiss, E., Volz, T., Wettengl, S. (1997). Funktionalmarkt-Konzept zum strategischen Management prinzipieller technologischer Innovationen. . Göttingen:
Pietsch, Thomas, Memmler, Tobias (2003). Balanced Scorecard erstellen Kennzahlenermittlung mit Data Mining. . Berlin: Erich Schmidt
Piller, F. Th. (2001). Mass customization ein wettbewerbsstrategisches Konzept im Informationszeitalter. 2., aktualisierte Aufl.. Wiesbaden: Deutscher Universitäts-Verlag
Pinto, M. B., Pinto, J. K. (1990). Project team communication and cross-functional cooperation in new program development. In: The Journal of Product Innovation Management. Vol. 7
Pleschak, F., Sabisch, H. (1996). Innovationsmanagement. . Stuttgart: Schäffer-Poeschel
Pollard, D. (2004). A prescription for business innovation: Creating technologies that solve basic human needs. In: .
Popper, Karl R., Fleischmann, Ingeborg (1995). Objektive Erkenntnis ein evolutionärer Entwurf. 3. Aufl.. Hamburg: Hoffmann und Campe
Porter, M. E. (2000). Wettbewerbsvorteile Spitzenleistungen erreichen und behaupten. 6. Aufl.. Frankfurt: Campus Verlag
Porter, M. E. (1985). Competitive Advantage: Creating and Sutstaining Superior Performance. . New York, Oxford, Singapore, Sydney:
Porter, Michael E. (1999). Wettbewerbsstrategie Methoden zur Analyse von Branchen und Konkurrenten. 10., durchges. und erw. Aufl.. Frankfurt/Main etc.: Campus-Verlag
Porter, Michael E. (2004). Wie die Kräfte des Wettbewerbs Strategien beeinflussen. In: Harvard Business Manager.
Pratali, Paolo (2003). Strategic Management of Technological Innovations in the Small to Medium Enterprise. In: European Journal of Innovation Management. Vol. 6
Preiss, Michael (2006). Ein Reifegradmodell für die Optimierung der Produktentwicklung kundenorientierter Zulieferbetriebe. . Zürich: ETH
Radnor, M., Rich, R.F. (1980). Organizational Aspects of R&D-Management: A Goal-Directed Contextual Perspective. In: Management of Research and Innovation.
Radtke, Philipp, Wilmes, Dirk (2002). European Quality Award praktische Tipps zur Anwendung des EFQM-Modells. 3. Aufl.. München: Hanser
Rammer, C. (2006). Innovationspotenziale von kleinen und mittleren Unternehmen. . Baden-Baden: Nomos Verlagsgesellschaft
Rice, Mark P., Kelley, Donna, Peters, Lois, O'Connor, Gina Colarelli (2001). Radical innovation: triggering initiation of opportunity recognition and evaluation. In: R&D Management. Vol. 31
Rice, Mark P., O'Connor, Gina Colarelli, Leifer, Richard, McDermott, Christopher Mark, Standish-Kuon, Terri (2000). Corporate Venture Capital Models for Promoting Radical Innovation. In: Journal of Marketing Theory and Practice. Vol. 8
Rochford, L. (1991). Generating and screening new product ideas. In: Industrial Marketing Management. 20
Ropohl, G. (1979). Eine Systemtheorie der Technik zur Grundlegung der Allgemeinen Technologie. . München Wien: Hanser
Royer, Isabella (2003). Why Bad Projects Are So Hard to Kill. In: Harvard Business Review. Vol. 81
Rupp, M. (1980). Produkt/Markt-Strategien ein Leitfaden zur marktorientierten Produktplanung für kleine und mittlere Unternehmungen der Investitionsgüterindustrie. . Zürich: Verlag Industrielle Organisation
S.E.I., C.M. University, Saaksvuori, Antti, Immonen, Anselmi (2005). Product Lifecycle Management. 2nd. Berlin: Springer
Saad, K. N., Roussel, P. A., Tiby, C.. (1993). Management der F&E-Strategie. 2. Aufl.. Wiesbaden: Gabler
Salavou, Helen, Lioukas, Spyros (2003). Radical Product Innovations in SMEs: The Dominance of Enterpreneurial Orientation. In: Creativity and Innovation Management. Vol. 12
Salomo, Sören, Steinhoff, Fee, Trommsdorff, Volker (2003). Customer orientation in innovation projects and new product development success - the moderating effect of product innovativeness. In: International Journal of Technology Management. Vol. 26
Sauber, Tim (2004). Design and implementation of a concept of structured innovation strategy formulation. . Zürich:
Schön, A. (2001). Innovationscontrolling eine Controlling-Konzeption zur effektiven und effizienten Gestaltung innovativer Prozesse in Unternehmen. . Frankfurt am Main: Peter Lang
Schantin, D. (2004). Makromodellierung von Geschäftsprozessen - Kundenorientierte Prozessgestaltung durch Segmentierung und Kaskadierung. . Wiesbaden: Deutscher Universitäts-Verlag
Schein, Edgar H. (1993). How Can Organizations Learn Faster? The Challenge of Entering the Green Room. In: Sloan Management Review.
Scherer, Frederic Michael, Stolper, Wolfgang F., Recktenwald, Horst Claus (1988). Schumpeters monumentales Werk - Wegweiser für eine dynamische Analyse Vademecum zu einem zukunftstrèachtigen Klassiker der ökonomischen Wissenschaft. . Düsseldorf: Verlag Wirtschaft und Finanzen
Schlaak, Thomas M. (1999). Der Innovationsgrad als Schlüsselvariable Perspektiven für das Management von Produktentwicklungen. . Wiesbaden: Deutscher Universitäts Verlag
Schmelzer, H. J. (1992). Organisation und Controlling von Produktentwicklungen Praxis des wettbewerbsorientierten Entwicklungsmanagement. Band 11. Stuttgart: Schäffer-Poeschel
Schmidt, J. B., Calantone, R. J. (1998). Are really new product development projects harder to shut down?. In: The Journal of Product Innovation Management. Vol. 15
Schon, D.A. (1963). Champions for Radical New Innovations. In: Harvard Business Review. Jg. 41
Schröder, H. H. (1996). Konzepte und Instrumente eines Innovations-Corntrollings. In: DBW Die Betriebswirtschaft. 4/96
Schröder, J. (2003). Benchmarking von Entwicklungsbereichen im Maschinenbau. . Aachen:
Schulte, Ch. (1995). Komplexitätsmanagement. In: Corsten, H.. Handbuch Unternehmungsführung Konzepte, Instrumente, Schnittstellen. Wiesbaden: Gabler
Schumpeter, J. (1912). Theorie der wirtschaftlichen Entwicklung. . Leipzig:
Schumpeter, J. A. (1939). Business Cycles - A Theoretical, Historical, and Statistical Analysis of the Capitalist Process. . New York, London:
Schumpeter, J.A. (1993). Theorie der wirtschaftlichen Entwicklung eine Untersuchung über Unternehmergewinn, Kapital, Kredit, Zins und den Konjunkturzyklus. Achte Aufl. unveränd. Nachdruck der 1934 erschienen vierten Aufl.. Berlin: Duncker & Humblot
Schwenk-Willi, Urs (2001). Integriertes Komplexitätsmanagement Anleitungen und Methodiken für die produzierende Industrie auf Basis einer typologischen Untersuchung. . St. Gallen: ETH Zürich
Scott, George (2001). Strategic Planning for High-Tech Product Development. In: Technology Analysis & Strategic Management. Vol. 13
Seibert, S. (1998). Technisches Management Innovationsmanagement, Projektmanagement, Qualitätsmanagement. . Stuttgart: Teubner
Seidel, U. A., Bullinger, H.-J. (1994). Einführung in das Technologiemanagement Modelle, Methoden, Praxisbeispiele. . Stuttgart: Teubner
Sethi, R., Smith, C., Park, C., Shenhar, A.J., Tishler, A., Dvir, D., Lipovetsky, S., Lechler, T. (2002). Wie Mitarbeiter kreativer werden. In: R&D Management. 32
Sommer, Ch. (2004). Idee + Disziplin + Planung. In: brand eins Wirtschaftsmagazin. Ausgabe 10, 29.01.2004
Sommerlatte, T., Grimm, U., Song, Michael X., Montoya-Weiss, Mitzi M. (1998). Critical development activities for really new versus incremental products. In: The Journal of Product Innovation Management. Vol. 15
Souder, W. E., Song, Michael X. (1997). Contingent product design, and marketing strategies influencing new product success, and failure in US, and Japanese electronic firms. In: The Journal of Product Innovation Management. Vol. 14
Specht, G., Beckmann, Ch., Amelingmeyer, J. (2002). F&E-Management Kompetenz im Innovationsmanagement. 2., überarb. und erw. Aufl.. Stuttgart: Schäffer-Poeschel
Staudt, E. (1993). Forschung und Entwicklung. In: Arthur D. Little International Inc., Wittmann, W., Kern, W., Köhler, R., Küpper, H.-U., Wysocki, K. v.. Handwörterbuch der Betriebswirtschaft. Stuttgart: Schäffer-Poeschel Verlag
Stern, T., Jaberg, H. (2003). Erfolgreiches Innovationsmanagement Erfolgsfaktoren - Grundmuster - Fallbeispiele. . Wiesbaden: Gabler
Stringer, Robert (2000). How To Manage Radical Innovation. In: California Management Review. Vol. 42
Stuart, J., Sutcliffe, M., Sutton, Robert (2001). Weird Ideas That Work: 11 1/2 Practices for Promoting, Managing, and Sustaining Innovation. . New York: Manager Magazin Verlagsgesellschaft
Suter, A., Zechner, M. (1995). Unternehmensführung und Organisation. . Graz:
Tebbe, K. (1990). Die Organisation von Produktinnovationsprozessen. . Stuttgart: Poeschel
Teece, D., Pisano, G. (1994). The dynamic capabilities of firms: An introduction. In: Industrial and Corporate Change. Vol. 3
Terziovski, M., Thieme, J.R., Song, M., Shin, G. (2003). Project Management Characteristics and New Product Survival. In: The Journal of Product Innovation Management. Vol. 20
Thom, N. (1980). Grundlagen des betrieblichen Innovationsmanagements. 2., völlig neu bearbeitete Aufl.. Königstein: Hanstein
Trott, P. (1998). Innovation Management & New Product Development. . London:
Trott, P. (1998). Growing Business by Generating Genuie Business Opportunities: a review of recent thinking. In: Journal of Applied Management Studies. Vol. 7
Tschirky, H. (1998). Konzept und Aufgaben des Integrierten Technologie-Managements. In: Tschirky, H., Koruna, St.. Technologiemanagement - Idee und Praxis. Zürich: Verlag Industrielle Organisation
Tschirky, H., Koruna, S. (1998). Technologie-Management. . Zürich: Verlag Industrielle Organisation
Tsifidaris, M. (1994). Management der Innovation - Pragmatische Konzepte zur Zukunftssicherung des Unternehmens. . Renningen-Malmsheim: expert-Verlag
Tushman, M. L., O'Reilly, Ch. A. (1998). Innovation ist machbar. . Landsberg/Lech: mi Verlag Moderne Industrie
Tushman, M.L., Anderson, P. (1986). Technological Discontinuities and Organizational Environments. In: Administrative Science Quarterly. Vol. 31
Tushman, M.L., Nadler, D. (1986). Organzing for Innovation. In: California Management Review. Vol. 28
Ulrich, H. (1982). Anwendungsorientierte Wissenschaft. In: Die Unternehmung. Nr. 1
Ulrich, H. (1984). Management. . Bern Stuttgart: Haupt
Ulrich, H., Probst, G. (1988). Anleitung zum ganzheitlichen Denken und Handeln - ein Brevier für Führungskräfte. . Bern: Haupt
Ulrich, H., Probst, G. (1990). Anleitung zum ganzheitlichen Denken und Handeln ein Brevier für Führungskräfte. 2. Aufl.. Bern etc.: Haupt
Utterback, J. M., Abernathy, W. J. (1975). A dynamic model of process, and product innovation. In: Omega. Vol. 33
V. DI-Gesellschaft Fahrzeug- und Verkehrstechnik (1999). Virtuelle Produktentstehung in der Fahrzeugtechnik Tagung Berlin, 9. und 10. September 1999. . Düsseldorf: VDI Verlag
Vahs, D., Burmester, R. (2002). Innovationsmanagement - Von der Produktidee zur erfolgreichen Vermarktung. 2. Auflage. Stuttgart: Schäfer-Poeschel Verlag
Vahs, D., Burmester, R. (2002). Innovationsmanagement von der Produktidee zur erfolgreichen Vermarktung. 2., überarb. Aufl.. Stuttgart: Schäffer-Poeschel
Vahs, D., Schäfer-Kunz, J., Simoneit, M. (2000). Einführung in die Betriebswirtschaftslehre Lehrbuch mit Beispielen und Kontrollfragen. 2., überarb. und erw. Aufl.. Stuttgart: Schäffer-Poeschel
Van de Ven, A. H., Angle, H. L., Scott Poole, M. (2000). Research on the Management of Innovation. . Oxford:
VDI (1978). Arbeitshilfen zur systematischen Produktplanung. . Düsseldorf: VDI-Verlag
VDI-Richtlinien (1990). 2234. . Düsseldorf: Beuth Verlag
Verbeck, A., Schönsleben, P. (2001). Kooperative Innovation Effizienzsteigerung durch Team-Management. . Zürich: vdf Hochschulverlag an der ETH
Verworn, B., Herstatt, C. (2000). Modelle des Innovationsprozesses: Eine Einführung. . :
Veryzer Jr., Robert W. (1998). Discontinuous Innovation and the New Product Development Process. In: The Journal of Product Innovation Management. Vol. 15
Veryzer Jr., Robert W. (1998). Key factors affecting customer evaluation of discontinuous new products. In: The Journal of Product Innovation Management. Vol. 15
Vries, Vera de (2006). Systemtheoretischer Ansatz für die frühe Phase des Produkt-Innovationsprozesses Ein Ansatz zur Unterstützung von Innovationsprojekten in der frühen Phase. . Zürich: ETH
Wälchli, N. (2004). Impact of Innovation on Sustainable Business Success. . Zurich:
Wahren, H.E. (2004). Erfolgsfaktor Innovation Ideen systematisch generieren, bewerten und umsetzen. . Berlin: Springer
Wahrig, G. (1986). Wahrig - Deutsches Wörterbuch. . Gütersloh: Bertelsmann
Waites, R. (2002). Reinventing Corporate Research. In: Research Technology Management. Vol. 45
Walton, P. (2004). Defining innovation. In: Brand Strategy.
Weidler, A. (1997). Entwicklung integrierter Innovationsstrategien. In: Bea, F.X., Zahn, E.. Schriften zur Unternehmensplanung. Frankfurt am Main: Peter Lang Verlag
Weiss, A. M., Heide, J. B. (1993). The nature of organizational search in high technology markets. In: Journal of Marketing Research. Vol. 30
Wenger, S. (1995). ISDN-basierte Desktop-Multimedia-Konferenzsysteme Standards und Technologie. . Berlin:
Wheelwright, St. C., Clark, K. B. (1992). Revolutionizing product development quantum leaps in speed, efficiency and quality. . New York: Free Press
Willhalm, R., Elmiger, M., Zimmermann, K. (2003). Der Fall: Wie Nestle den Wert der Innovationspipeline optimiert. In: io new management. 7-8
Winkler, Th. (1999). Entwicklung eines Instrumentariums zur Erfolgsanalyse von Innovationsprojekten. . Frankfurt am Main: Lang
Witt, J. (1996). Produktinnovation Entwicklung und Vermarktung neuer Produkte. . München: Vahlen
Witte, E. (1973). Organisation für Innovationsentscheidungen - Das Promotoren-Modell. . Göttingen: Schwartz
Yin, R. K. (2003). Case study research design and methods. 3rd. Thousand Oaks: Sage Publications
Yoon, E., Lilien, G. L. (1985). New industrial product performance: the effect of market characteristics and strategy. In: The Journal of Product Innovation Management. Vol. 3
Zahn, E. (1995). Handbuch Technologiemanagement. . Stuttgart: Schäffer-Poeschel
Zahn, E. (1991). Innovation und Wettbewerb. In: Müller-Bölig, D. / Seibt, D. / Wiand, U. (Hrsg.), Innovations- und Technologiemanagement, Stuttgart.
Zink, K.J. (1995). TQM als integratives Managementkonzept das Europäische Qualitätsmodell und seine Umsetzung. . München etc.: Hanser
Zink, K.J. (2004). TQM als integratives Managementkonzept das EFQM Excellence Modell und seine Umsetzung mit Selbstbewertungsprozess berücksichtigt Reviews des EFQM-Modells von 2000 und 2002. 2., vollst. überarb. und erw. Aufl.. München: Hanser
Zuest, R. (1998). Systems Engineering - kurz und bündig Kurzfassung von Systems Engineering als persönliche Arbeitshilfe mit Kontrollfragen zur Systemgestaltung und zum Projektmanagement. . Zürich: Verlag Eco-Performance
Zuest, R. (2004). Einstieg ins Systems Engineering optimale, nachhaltige Lösungen entwickeln und umsetzen. 3., vollständig neu bearb.Aufl.. Zürich: Verlag Industrielle Organisation
Wichtiger Hinweis:
Diese Website wird in älteren Versionen von Netscape ohne
graphische Elemente dargestellt. Die Funktionalität der
Website ist aber trotzdem gewährleistet. Wenn Sie diese
Website regelmässig benutzen, empfehlen wir Ihnen, auf
Ihrem Computer einen aktuellen Browser zu installieren. Weitere
Informationen finden Sie auf
folgender
Seite.
Important Note:
The content in this site is accessible to any browser or
Internet device, however, some graphics will display correctly
only in the newer versions of Netscape. To get the most out of
our site we suggest you upgrade to the newer browser.
More
information